четвртак, 9. децембар 2010.

ΧΡΕΙΑΖΟΜΕΘΑ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΕΝ ΛΟΓΟΙΣ ΚΑΙ ΕΝ ΕΡΓΟΙΣ


Η ΑΠΟ 26 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2010 ΔΗΛΩΣΙΣ
ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ
ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΚΗΡΥΚΟΥ

(ΔΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΡΘΟΔΟΞΟΝ ΕΝΩΣΙΝ
«ΚΟΣΜΑΣ ΦΛΑΜΙΑΤΟΣ»)

σχάτως παρακολουθ μέ διαίτερο νδιαφέρον καί μελετ μετά πολλς προσοχς τά ντιοικουμενιστικά δημοσιεύματα τς Φιλορθοδξου νώσεως «ΚΟΣΜΑΣ Ο ΦΛΑΜΙΑΤΟΣ» καί ασθάνομαι ποχρεωμένος νά συγχαρ τούς πευθύνους δι’ ατόν τόν καλόν ντιοικουμενιστικόν των γνα, τόν «στω καί ξ μισείας ρθόδοξον» (κατά τόν γιον Θεόδωρον τόν Στουδίτην). Ειναι νας γών, ποος πράγματι συγκινε πολλούς, λλά δέν παύει νά φαντάζει ς μία «τρεμοσβήνουσα πυγολαμπίδα» ες τό «πέλαγος» τς σημερινς οκουμενιστικς ποστασίας.
Παράλληλα
μως θέλω νά πομνήσω καί μίαν σοβαράν παράλειψιν των, διά τήν ποίαν θά δύνατο τις νά τούς ποδώση τόν διον χαρακτηρισμόν, τόν ποον κενοι πέδωσαν ες τούς κληρικούς τς Μητροπόλεως Βερροίας καί διότι σχύει καί ες τά κκλησιαστικά τό ξίωμα «τό καλόν οκ στι καλόν, άν μή καλς γένηται». ν προκειμένω, ες τό τελευταον κείμενον των, τό ποον χει τόν τίτλον: «Υποβολιμαίο το Ψήφισμα των κληρικών της Ι. Μητροπόλεως Βεροίας. να ακραιφνές κείμενο οικουμενιστικού μιθριδατισμού», τό ποον δημοσιεύθη ες τήν ποτείχισιν τήν Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου 2010», πολύ καλά, καθ’ μς, λλά καί πολύ διακριτικά ντιμετωπίζουν τήν στάσι τν Κληρικν τς Μητροπόλεως Βερροίας ναντι το συγκληρικο των π. Παύλου, ποος κατήγγειλε τόν πίσκοπόν του «διά παράλειψιν καθήκοντος», καί πολύ καλά καί μέ πατερικήν πιχειρηματολογίαν καταγγέλλουν τά τεκταινόμενα ες τόν χρον το ερυτέρου Οκουμενισμο. ς μο πιτρέψουν μως, τόσον ξιότιμος Πρόεδρος τς Φιλορθοδόξου νώσεως κ. Λαυρέντιος Ντετζιόρτζιο, σον καί ξιότιμος Γραμματεύς κ. Παναγιώτης Σηµάτης, νά τούς πενθυμίσω, τό ατονόητον λλωστε, τι τά κρούσματα το οκουμενισμο, δέν ειναι σημερινά, λλ’ ρξαντο κδηλούμενα πό τς παναιρετικς κείνης γκυκλίου το 1920, ποία ποτελε κτοτε τόν Καταστατικόν Χάρτην λων τν Οκουμενιστν (νεοημερολογιτν καί παλαιοημερολογιτν) και φαρμοζόμενα διά «τς ποδοχς νέου μερολογίου» καί δή μέ λας τάς συναφες ρνητικάς (κκλησιολογικάς καί σωτηριολογικάς) συνεπείας. ν κατακλεδι, καθ’ μς, κακς περιορίζουν τόν λεγχον καί τήν στηλίτευσιν ες τούς σημερινούς μόνον οκουμενιστάς καί δή πιλεκτικά, χωρίς δηλαδή νά ντιμετωπίζουν καί τόν «προδρομικόν νεωτερισμόν το ντιχρίστου» (ς χαρακτήρισαν τήν μερολογιακήν καινοτομίαν ν τει 1934 ες τό πολογητικόν των σύγγραμμα «ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ ΕΛΕΓΧΟΣ» ο ζηλωταί γιορεται Πατέρες). Σημειώνω τι τήν βραικς μπνεύσεως καί σκοπιμότητος καινοτομίαν ταύτην τς Παπικς Δύσεως, δεοντολογία τς ποίας το κατάλυσις το ρου τς Α΄ Οκουμενικς Συνόδου «περί το μή συνεορτάζειν τό Πάσχα μετά τν βραίων», μολογητής Πατριάρχης εροσολύμων Δοσίθεος τήν χαρακτηρίζει ς τό «μεγάλο θηρίο, τό ποο γέννησε ΙΣΤ αών» καί ς «τήν αρεσιν το νέου μερολογίου, τήν ποίαν «κατεδίκασε ν Κων/λει συνελθοσα ν τει 1593 μεγάλη Οκουμενική Σύνοδος». γιος Μάρκος Εγενικός λέγει τι « γών οτος τς ρθοδοξίας πρέπει νά διεξάγεται οχί μόνον ν λόγοις, λλά καί ν ργοις». δέ Μέγας Βασίλειος «νάγκη γνος καί τούτου νομίμου».

Προς Κύριον ε
χέτης
+
Μεσογαίας και Λαυρεωτικς
Κήρυκος

Нема коментара:

Постави коментар