четвртак, 9. децембар 2010.

ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΣΜΟΣ - ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ


ΤΙ ΞΕΧΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΑΙ ANTIΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΑΙ
Τρίτη, 30 Νοεμβρίου 2010
ΠΑΥΛΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ ΚΥΠΡΙΟΥ. ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΣΜΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ. ΚΟΡΩΠΙ 2004

ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΙΣ ΤΟΥ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΟΣ "ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΣΜΟΣ - ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ"
ΕΚΔΟΣΙΣ Α΄ 1980. ΕΚΔΟΣΙΣ Β΄ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΑΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΝΟΗΣ , ΚΟΡΩΠΙ ΜΑΙΟΣ 2006, ΣΧΗΜΑ: 14Χ21, ΣΕΛΙΔΕΣ: 128

μελέτη ατη δίδει πάντησιν ες κείνους πού σχυρίζονται τι Νεοημερολογιτισμός δέν χει σχέσι μέ τόν οκουμενισμό, καί ποτελε πνευματικόν βοήθημα δι’ κείνους ο ποοι πιθυμον νά βαδίσουν τόν δρόμο τς σωτηρίας, τοι τόν δρόμο τς Γνησίας ρθοδοξίας. Ο σύγχρονοι «θεολογικοί» καί «κκλησιαστικοί» κύκλοι χασαν τελείως τά κριτήρια τς γνησίας ρθοδοξίας, διότι πεμακρύνθησαν πό τάς πηγάς τς Πίστεως καί τήν διδασκαλίαν τν γίων Πατέρων. Ατή ποστασία φερε τοιαύτην μβλυνσιν το ρθοδόξου φρονήματος, στε τά διάφορα κκλησιαστικά θέματα νά ντιμετωπίζωνται, μέ κριτήρια λως ντιεκκλησιαστικά καί ντορθόδοξα καί μάλιστα «πί καταφανε καταπατήσει τν ερν Κανόνων καί τν ερν κκλησιαστικν Παραδόσεων», πως ναγράφεται ες τόν Πρόλογον το βιβλίου. συγγραφεύς είμνηστος π. Παλος ποδεικνύει τήν ταυτότητα το Νεοημερολογιτισμο καί το Οκουμενισμο, τινα μφότερα θεωρε καί χαρακτηρίζει ς σημεα τς ντιχρίστου ποστασίας. μελέτη ποτελε Συμβολήν ες τόν κατά το Νεοημερολογιτισμο καί τς Παναιρέσεως το Οκουμενισμο γνα.

Παραθέτομεν καί τόν Πρόλογον τής Εκδόσεως τού 2004.

ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΣΜΟΣ - ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ
πόσπασμα ξ πιστολς (Α.Π. Ε/62β, Κορωπί 23 πριλίου 2008) το Μητροπολίτου Μεσογαίας καί Λαυρεωτικς Κηρύκου, που καί σύντομος Πρόλογος τς π’ ατο κδόσεως τς μελέτης το μοναχο Παύλου Κυπρίου, ποία χει τόν τίτλον: «ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΣΜΟΣ – ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ».


«.... Ο
νεοημερολογται οκουμενισταί δέν παύουν οδ’ πί στιγμήν νά κηρύττουν τήν οκουμενιστικήν τους πλάνην. Καί νά πιχειρον μέ δόλιους τρόπους νά παρασύρουν τούς ρθοδόξους ες τόν δικόν τους οκουμενιστικόν κατήφορον... Σς παρακαλ νά μελετήσετε καί τήν συγγραφήν το ειμνήστου Μοναχο Παύλου Κυπρίου, πό τόν τίτλον «ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΣΜΟΣ – ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ» (πανέκδοσις Κορωπί 2004) διά νά δητε τι Νεοημερολογιτισμός ταυτίζεται πόλυτα μέ τόν Οκουμενισμόν. δού τί γράφη ες τόν Πρόλογον τς πανεκδόσεως:«…Τό σχίσμα το 1924 δέν γινε πό τούς λεγομένους "παλαιοημερολογίτας", λλά πό τήν τότε εραρχίαν τς κκλησίας τς λλάδος. πόφασις περί τς φαρμογς το νέου Παπικο μερολογίου λήφθη πό τς Ε' εραρχίας κατά Δεκέμβριον το 1923, πό συνθήκας νομολογήτους, φο τά πάντα ρρύθμιζε τότε ντικανονικς συγκροτηθεσα πενταμελής ριστίνδην Σύνοδος, ποία ξελίχθη ες μονοκρατορίαν το θηνν Χρυσοστόμου. Δηλαδή πί συνόλου 40 εραρχν τς κκλησίας τς λλάδος, ς ερά Σύνοδος νεφανίζοντο μόνον πέντε, κ τν ποίων πεφάσισαν ο τρες (ψφοι τρες ναντι δύο), ο ποοι τελικά νέθεσαν τό θέμα τς πιβολς το παπικο Γρηγοριανο μερολογίου ες τόν να, τοι ες τόν τότε ρχιεπίσκοπον θηνν καί πάσης λλάδος Χρυσόστομον Παπαδόπουλον. Οτος, χωρίς νά συγκαλέση πλέον τήν εράν Σύνοδον, νήργησε τά πάντα καί τελείως ντικανονικά καί ντιδεοντολογικά, καί παρά πσαν ννοιαν Κανονικς τάξεως καί ρθοδοξίας, πέβαλεν, πό τό ψευδώνυμον "διωρθωμένον ουλιανόν", τόν Παπικόν Νεοημερολογιτισμόν. Δηλαδή Νεοημερολογιτισμός, πεβλήθη πρωτίστως ξ πόψεως διαδικασίας, καταφώρως ντικανονικά καί πραξικοπηματικά. νέργεια, μως, ατή πρξεν χι μόνον πραξικοπηματική — ντικανονική, λλά καί ντορθόδοξος καί λως ντιεκκλησιαστική, λαμβανομένου π' ψιν, τι παπική ορτολογική καινοτομία χει καταδικασθε, μετ' πιτιμίου καί ναθέματος, πό τριν Πανορθοδόξων Συνόδων, συνελθουσν ες τήν Κωνσταντινούπολιν κατά τά τη 1583, 1587 καί 1593. νεοημερολογιτική ατή ορτολογική παπική καινοτομία πιβληθεσα, ς επομεν, μετά πό σειράν ντικανονικν καί ντορθοδόξων νεργειν, καί πί καταπατήσει τν Πανορθοδόξων Συνόδων το 16ου αἰῶνος, εχε να καί μοναδικόν σκοπόν, τήν οκουμενιστικήν "ΠΑΓΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΝ ΕΝΩΣΙΝ" δηλαδή τήν νωσιν τς ρθοδοξίας, τοι τς κκλησίας το Χριστο, μέ τάς λλας "χριστιανικάς κκλησίας" καί "μολογίας", δηλαδή μέ τάς αρέσεις, ς εναι παπισμός, προτεσταντισμός κλπ. Τοτο προκύπτει πό τήν οκουμενιστικήν γκύκλιον το Φαναρίου το τους 1920, ποία εναι καταστατικός χάρτης το νεοημερολογιτισμο — οκουμενισμο, νθα ρητς ναφέρεται, τι "οκουμενιστική νωσις" θά πιτευχθ: "α) Διά τς παραδοχς νιαίου μερολογίου πρός ταυτόχρονον ορτασμόν τν μεγάλων χριστιανικν ορτν πό πασν τν κκλησιν". Κατά συνέπειαν νέργεια ατή τς εσαγωγς το παπικο μερολογίου το καταφώρως ντικανονική, καί ντιεκκλησιαστική, δηλαδή χι μόνον διά τόν τρόπον πού πεβλήθη, καί διότι κατεπατήθησαν καί ποφάσεις Πανορθοδόξων γίων Συνόδων, λλά καί ς κ το σκοπο της, διότι το νέργεια εθέως στρεφομένη κατά τς ρθοδόξου κκλησίας καί πέρ τς παναιρέσεως το προτεσταντικο καί παπικο Οκουμενισμο. νέργεια ατή το 1924, δηλαδή πιβολή το νεοημερολογιτισμο, χει ν αυτ τό σχίσμα καί τήν αρεσιν, εναι δηλαδή μία βαρείας μορφς σχισματοαίρεσις».....

λάχιστος ν πισκόποις+ Μεσογαίας καί Λαυρεωτικς ΚΗΡΥΚΟΣ

Нема коментара:

Постави коментар