четвртак, 9. децембар 2010.

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΟΛΟΕΝ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ


ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ

Πέμπτη, 25 Νοεμβρίου 2010
ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΣΙ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ
ΣΑΒΒΑ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ απέναντι στην ΛΥΣΤΟΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΗΣ ΣΕΡΒΙΑΣ

ΔΗΛΩΣΙΣ

πέρ το διωκομένου μολογητο Μητροπολίτου Ράσκας καί Πριζρένης
κ.
ρτεμίου (Ραντοσλιάβλεβιτς)
λαχίστου Μοναχο Σεραφείμ γιοταφίτουκ τς ερς Λαύρας το γίου Σάββα παρ’ εροσολύμοις
χθές τό βράδυ φθασε ς μς εδηση γιά τά ξς γεγονότα:

(α)
τι διεδόθη στά Μ.Μ.Ε. τς Σερβίας πληροφορία, πώς ο γιοταφται τς ερς Λαύρας το γίου Σάββα συμπαρίστανται στόν δίκως διωκόμενο Μητροπολίτη Ράσκας καί Πριζρένης τς Σερβίας κ. ρτέμιο καί τι προτίθενται νά ρνηθον τήν ποδοχή στή Λαύρα ποιουδήποτε πισκόπου κ Σερβίας χει συνεργήσει στήν παράνομη δίωξη καί καθαίρεση το κ. ρτεμίου


καί (β)
τι Πανοσιολ. ρχιμανδρίτης π. Μακάριος, πίτροπος το Πατριαρχείου μας στό Κατάρ, σερβομαθής καί σπουδασμένος στή Σερβία, δήλωσε μετά τατα στά σερβικά Μ.Μ.Ε. τι ς νω σχυρισμός εναι ψευδής καί τι Πνευματικός τς ερς Λαύρας ρχιμανδρίτης κ. Εδόκιμος καί ο ν ατ Πατέρες συντάσσονται μέ τήν ερά Σύνοδο τς Σερβικς κκλησίας καί χι μέ τόν κ. ρτέμιο.
πειδή τό προκείμενον ζήτημα εναι θέμα μοναχικς συνειδήσεως καί κατά τό μέγιστον μέρος θέμα ρθοδόξου Πίστεως καί σεβασμο στούς ερούς Κανόνες, πειδή δέ περαιτέρω οδείς κ τς Λαύρας ξουσιοδότησε τόν, κατά τά λλα γαπητό μας ρχιμανδρίτη π. Μακάριο, νά θέσει στό στόμα μας τοιούτους λόγους νυπόστατους, ναγκάζομαι νά προβ στήν ξς δήλωση, κφράζοντας τυπικς μόνο τόν αυτό μου, οσιαστικς δέ καί σχεδόν λoυς τούς δελφούς τς ερς Λαύρας το γίου Σάββα, ποία μως νδέχεται γιά «ενόητους λόγους» νά σιωπήσει.

Γνωρίζω καλ
ς κ τν κατ’ δίαν συζητήσεων ποία εναι θέση τν Πατέρων καί δελφν ν προκειμέν, πως χει κφρασθε κατά καιρούς καί σέ Προσκυνητές.
Θά
ταν προτιμότερο π. Μακάριος, στενός φίλος καί μαθητής το πισκόπου κ. θανασίου Γιέφτιτς, νός κ τν διωκτν το πισκόπου κ. ρτεμίου, πλς καί μόνο νά διαψεύσει, τι ερά Λαύρα χει προβε σέ πίσημη δήλωση περί το θέματος.μως, προχωρώντας περαιτέρω, κμεταλλεύθηκε (;) τήν – ς νέμενε – σιωπή μας καί προσπάθησε νά μεταστρέψει τήν κοινή γνώμη καί τίς πρτες ντυπώσεις, μφανίζοντας τή σιωπή ατή ς συναίνεση στήν καταπάτηση τν ερν Κανόνων πό τήν Σερβική εραρχία καί στήν πολιτική πλεκτάνη πισθεν το διωγμο το μολογητο Σεβασμιωτάτου κ. ρτεμίου.


Διωγμο
πού χει πώτερο στόχο τήν καταπάτηση τν θνικν δικαιωμάτων τν Σέρβων στήν Κοιτίδα τς ερς Πατρίδος τους, Κόσσοβο καί Μετόχια, λλά καί μιάν παγορευόμενη θέμιτη νωση μέ τόν Πάπα.
π. Μακάριος, κ τν συζητήσεων πού εχε μέ Μοναχούς τς Λαύρας μας τίς τελευταες μέρες, γνώριζε καλς τήν λήθεια, ς πρός τό πς βλέπουμε τό θέμα.ς κ τούτου, διορθώνοντας τόν π. Μακάριο, δηλώνω ληθς περί τν ξς:
(α) Τό τι θά γίνουν δεκτοί Σέρβοι πίσκοποι στή Λαύρα, εναι θέμα δεδομένο, φ’ σον παντες ο πισκέπτες γίνονται δεκτοί.
πό κε καί πέρα τό πόσο γκαρδίως θά γίνουν δεκτοί, εναι θέμα προσωπικς συνειδήσεως κάστου τν Πατέρων το γίου Σάββα, ναντι πισκόπων ο ποοι λησμονώντας τούς ρκους τς Χειροτονίας τους, παρεβίασαν τούς ερούς Κανόνες, ξορίζοντας, ντικαθιστώντας καί καθαιρώντας νευ εροκανονικς βάσεως καί δίκης τόν μολογητή Πίστεως καί Πατρίδος, πίσκοπο κ. ρτέμιον.
(β) Εναι διανόητο, σον καί ν σεβώμεθα καί τά πρόσωπα καί τό θεσμό τς ερς Συνόδου τς κκλησίας τς Σερβίας, νά ταυτισθομε μέ ποφάσεις Της δικες.ποιος δέν θά θελε νά μετάσχει στή μερίδα τς Συνόδου «πί Δρν» (τό 403) ποία γιά πολιτικούς λόγους κατεδίκασε, ξόρισε καί ξόντωσε τόν γιο ωάννη Χρυσόστομο, οτε καί μέ τήν παροσα Σύνοδο μπορε νά ταυτισθε.
(γ) Δηλώσεις χθεσινές φιλο-παπικο δημοσιογράφου τς Σερβίας καί διά πολλν τν δυνατή δράση το Δεσπότου κ. ρτεμίου καί το Πρωτοσυγκέλλου του π. Συμεών, κατά τς αρέσεως το Οκουμενισμο καί τς λατινιζούσης κκλησιολογίας το Μητροπολίτου Περγάμου κ. ωάννου, βοον στεντορείως, τι δίωξη το κ. ρτεμίου γίνεται γιά λόγους ρθοδόξου Πίστεως.
(δ) πλήρης σιωπή τν Σέρβων Συνοδικν πισκόπων κατά τν ν-ορθοδόξων δηλώσεων το Πατριάρχου τους πρό δύο μηνν στήν Αστρία, τούς καθιστ πευθύνους γιά τήν φαρμογή «δύο μέτρων καί δύο σταθμν» στήν πέρ «τς τάξεως» εαισθησία τους. Σύμφωνα μέ τίς παράδεκτες ατές δηλώσεις το Πατριάρχου Σερβίας:


(1)
νότητα τς κκλησίας δέν πάρχει, λλά εναι πιταγή (“imperative”) γιά τίς πιμέρους χριστιανικές κοινότητες· ρα κατά τόν κ. Ερηναο, ταν λέγομε τι πιστεύομεν «ες Μίαν, γίαν κ.λπ. κκλησίαν» ατή δέν εναι κάτι τό παρκτό· ρα «ματαία πίστις μν»·
(2) καθιστ τήν ρθοδοξία «σέκτα» ποχώρησή της πό τά οκουμενιστικά δρώμενα·
(3) δογματική τερότητα το λατινισμο ς πρός τήν ρθοδοξία περιορίζεται στό λάθητο το Πάπα
καί (4) εναι παραδεκτή « νότης ν τ (δογματικ) διαφορετικότητι» (“unity in [dogmatic] diversity”).
Δυστυχς γνοε Μακαριώτατος Πατριάρχης κ. Ερηναος, τι ρθόδοξος κκλησιαστική συνείδηση καί γιος Ερηναος Λυνος σαφς διακηρύττουν, τι «ατό τό κήρυγμα χοντας παραλάβει κκλησία, καί ατή τήν Πίστη, καθώς προείπαμε, μολονότι εναι διεσπαρμένη σέ λο τόν κόσμο τά φυλάσσει πιμελς, σάν νά κατοικε σέ να σπίτι· καί πιστεύει μοίως σέ ατά, σάν νά χει μία ψυχή καί τήν δια καρδία καί τά κηρύσσει ατά μοφώνως καί τά διδάσκει καί τά παραδίδει, σάν νά χει να στόμα» (PG 7, 552A).
ρα, δέν πάρχει ατή ν φαντασί καί «ν νότητι δογματική διαφορετικότης» μεταξύ κκλησιν.
Τέλος, (ε) δηλώσεις δυτικο ξιωματούχου στό Κόσσοβο τόν παρελθόντα ανουάριο περί πικειμένης ντικαταστάσεως το Μητροπολίτου Ράσκας καί Πριζρένης, δη πρό τς κλογς το νέου Πατριάρχου Μακαριωτάτου κ. Ερηναίου, δείχνουν, τι δίωξη το Σεβασμιωτάτου κ. ρτεμίου ταν προσυμφωνημένη καί προσχεδιασμένη (Julia Gorin, Totalitarianism in service to the West, http://www.juliagorin.com/wordpress/?p=2324).

Μετά
πό λα ατά, εναι πασιφανής πόκλιση τς παρούσης γραμμς πορείας τς κκλησίας τς Σερβίας κ τς ρθοτομίας τς Πίστεως, φο καί μόνον περιφρόνηση τν ερν Κανόνων καθιστ τόν νθρωπο «μισό» καί χι λόκληρο ρθόδοξο.
σήμερον ορταζόμενος γιος Θεόδωρος Στουδίτης, τό κφράζει σαφς λέγοντας·
«μηδέ γάρ τλειον εναι ρθδοξον͵ λλ΄ ξ μισεας͵ τόν τήν πστιν ρθήν οἰόμενον χειν, τος δέ θεοις κανσι μή πευθυνμενον» (PG 99, 989).
πευθυνόμενος ταπεινς στούς διωκομένους καί ξορίστους χάριν τς ρθοδοξίας δελφούς Μοναχούς το Κοσσόβου, ο ποοι στενοχωρήθησαν προσωρινς πό τίς νακριβες εδήσεις το π. Μακαρίου, τούς διαβεβαι γιά ατό πού δη γνωρίζουν καλά καί τι ερισκόμεθα νοερς μαζί τους.
ρυόμενος καί πάλιν πό τόν σιο Θεόδωρο, τούς παιν, τιποτένιος καί χρηστος γώ, μλλον τά δια τά πράγματα τούς παινον, λέγοντάς τους :
"
ν Υός το Θεο, Κύριος καί Δεσπότης πάντων προσέφερε θυσία τόν αυτόν Του στό Θεό καί Πατέρα χάριν πάντων, τί φείλουμε μες καί πόσο δέν χρεωστομε γι’ Aτόν νά πάθουμε καί νά πομείνουμε, καί βεβαίως ο Μονάζοντες, πού σταυρωθήκαμε μέσ τς ποταγς, ν βέβαια δέν κάναμε ποταγή νώφελα, λλά ληθινά";
Διότι δέν πρέπει μόνον πό τό ξω σχμα νά κρίνουμε τά πράγματα (φο εναι πολλοί ατοί πού ποδύονται προσωπεα καί δέν εναι ατό πού φαίνονται), λλά εναι φανερό τι πό τά ργα κρίνονται τά περιβλήματα.
ν λοιπόν κάποιοι εναι Μοναχοί τόν τωρινό καιρό, νά τό δείξουν στά ργα.ργο δέ Μοναχο εναι τό νά μή νέχεται οτε στό παραμικρό νά καινοτομεται τό Εαγγέλιο - γιά νά μή δώσουν στούς λαϊκούς παράδειγμα πρός αρεση καί αρετική συγκοινωνία, καί δώσουν τσι λόγο γιά τήν πώλεια κείνων» (PG 99, 1049C.D).
Δέν θά δηγούμην ποτέ στό νά κφρασθ δημοσίως, ς τώρα, μέ δία πρωτοβουλία καί εθύνη, ν δέν εχε γίνει σιωπή μας θήραμα τς οκουμενιστικς προπαγάνδας καί “argumentum ex silentio” πρός στήριξιν τς μοιχεπιβασίας το Θρόνου Ράσκας-Πριζρένης καί το διωγμο τν ρθοδόξων ντι-οικουμενιστν ν Σερβί.


Παρά τ
Βηθλεέμ 11/24 Νοεμβρίου σ.. 2010
μνήμη το
σίου Θεοδώρου το Στουδίτου

Από την Ι.Μ.Μελισσοχωρίου


Υ.Γ. ΤΟΥ KIRYKOS LIVEJOYRNAL

ΔΙΑ ΝΑ ΜΗ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ ΔΙΑ ΤΟΝ ΕΝ ΚΕΦΑΛΙΔΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΤΙΤΛΟΝ ΔΗΛΩΝΩ A PRIORI ΤΑ ΕΞΗΣ: ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΩ ΟΤΙ "Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, ΟΛΟΕΝ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ" ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΒΕΒΑΙΑ ΟΤΙ ΟΙ "ΕΝΙΣΤΑΜΕΝΟΙ" ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΣΕΡΒOI ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΛΕΓΑΝ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΑΡΑΤΟΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΝ ΟΜΟΛΟΓΗΤΑΙ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΔΙΑ ΜΕΙΖΟΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ, ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΤΟΥΤΩΝ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΝΑ ΤΑ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΔΙΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΘΕΜΑΤΑ ....

Нема коментара:

Постави коментар