ΕΠΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΙΣ Β΄:
Ο ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΣΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ
ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΤΑ ΕΞΗΣ;
ΕΒΡΑΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
Από φίλο έλαβα και δημοσιεύω το παρακάτω κείμενο και καλείσθε να το σχολιάσετε.
Τόν Ιανουάριο τού 1889, ό Χημώρ, Εβραίος Ραββίνος της πόλεως Αρλες στην Γαλλία, έγραψε προς τό Μέγα Συνέδριο (Σανχρεντίν) στην Κων/λι καί ζητούσε τήν συμβουλή του διότι οι Χριστιανοί της Αρλες απειλούσαν νά καταστρέψουν τίς Συναγωγές.
Καί ήλθε ή άπάντησις:
Αγαπητοί εν Μωϋσή Αδελφοί,
Έλάβαμε τήν επιστολήν σας εις τήν οποία μας μιλάτε γιά τίς δυσκολίες, τίς δυστυχίες καί τίς αγωνίες τίς όποιες υποφέρετε. Μας πόνεσε πάρα πολύ ή καρδιά μας όταν τά άκούσαμεν αυτά, όσο σας πονεί καί Σας τους ίδιους.
Ή Συμβουλή των Ραββίνων έχει ώς έξης:
1. Όσον άφορα δι' αυτά τά όποια λέτε ότι ό Βασιλεύς τής Γαλλίας σας υποχρεώνει νά γίνετε Χριστιανοί. Κάμετε το καί γίνεται Χριστιανοί, άφού δεν μπορείτε νά κάνετε διαφορετικά, αλλά φυλάξετε τόν Νόμο τού Μωϋσέως μέσα στην καρδιά Σας.
2. Όσον άφορα δι' αυτά τά όποία λέτε ότι υπάρχει διαταγή νά σας συλήσουν καί νά σας αρπάξουν τήν περιουσία σας. Λοιπόν καί Έσείς νά κάνετε τά παιδιά σας νά γίνουν "Εμποροι, γιά νά μπορέσουν ολίγο κατ' ολίγο νά συλήσουν καί νά αρπάξουν όλες τίς περιουσίες τών Χριστιανών.
3...................................................
4. Όσον άφορα αυτό τό όποιο λέτε ότι θέλουν νά καταστρέψουν τίς Συναγωγές Σας. Κάντε τά παιδιά σας νά γίνουν δικηγόροι καί Δεσποτάδες καί κληρικοί, ώστε καί αυτά νά μπορούν νά καταστρέψουν τίς Χριστιανικές Εκκλησίες τους.
5. Όσον άφορα γιά τίς πολλές ενοχλήσεις καί θλίψεις γιά τίς όποιες παραπονείσθε, τακτοποιείσθε έτσι τά πράγματα σας ώστε τά παιδιά σας νά γίνουν δικηγόροι, νομικοί καί δικαστές καί νά άνακατεύωνται πάντοτε στά πολιτικά καί τά κοινοτικά, ώστε νά μπορέσουν νά βάζουν τους Χριστιανούς κάτω άπό τόν δικό σας ζυγό καί εσείς νά κυριαρχήσετε στον κόσμο...
6. Προσέχετε νά μήν παρεκλίνετε άπ' αυτά πού σας λέμε, διότι θά το παρατηρήσετε καί θά τό εννοήσετε μόνοι σας ότι, όσο καί είσθε σήμερα τόσο ταπεινοί καί περιφρονημένοι, θά μπορέσετε μιά ήμερα νά πάρετε στά χέρια σας τήν πραγματική παγκόσμια εξουσία.
Revue des Etudes Juives, 1889 (Έπιθεώρησις τών Εβραϊκών σπουδών)
Αναρτήθηκε από ΟΔΥΣΣΕΑΣ
ΠΗΓΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ.
ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΕΙΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ
Τό ἀνωτέρω κείμενον τό ὁποῖο ἐλάβαμε ἀπό τήν ἰστοσελίδα ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ, τό εἶχα διαβάσει πρό πολλῶν ἐτῶν εἰς ἕνα ἀπολογητικό ὑπέρ τῆς Ὀρθοδοξίας κείμενο τοῦ ἁγιορείτου ἱερομονάχου, μετέπειτα Ἐπισκόπου Βρεσθένης καί Ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν τῆς Γνησίας Ορθοδόξου Ἐκκλησίας Ματθαίου Καρπαθάκη καί μοῦ ἔκανε ἰδιαίτερη ἐντύπωσι, ἀλλά καί ἔκπληξι, πού τά θέματα τῆς εισαγωγῆς τού νέου ἡμερολογίου καί τῶν αλλων καινοτομιῶν τά συνέδεε μέ τά ἀπό τῶν πρώτων χριστιανικῶν χρόνων σιωνιστικά σχέδια πολεμικῆς κατά τοῦ χριστιανισμοῦ.
Μεγαλυτέρα εντύπωσι ὅμως μού ἐπροξένησεν ὁ χαρακτηρισμός ὑπό τού ἰδίου πατρός καί ὑφ' ὅλων τῶν ζηλωτῶν τού Ἁγίου Ὄρους τῆς νεοημερολογιτικῆς καινοτομίας ὡς "τῆς ἐσχάτης προδρομικῆς αἱρέσεως τοῦ ἀντιχρίστου" (Βλέπε "Ἀποστασίας Ἔλεγχος" 1934), θέσιν τήν ὁποίαν μόλις ἀνέγνωσα τήν ἐθεώρησα ὡς τά μέγιστα ὑπερβολικήν καί ἀκραίαν, μέχρις ὅτου μελετήσας ὀλίγον περισσότερον τό θέμα, καί δή ἐν συναρτήσει μέ τό μοναδικόν ἐπιχείρημα τῶν νεοημερολογιτῶν, ὅτι κατά τήν Α΄ Οἰκουμενικήν Σύνοδον ἡ Ἱσημερία ἔπιπτε στίς 21 Μαρτίου Ἰουλιανοῦ Ἡμερολογίου (πράγμα τό ὁποῖον δυστυχῶς ἀναγράφουν καί οἱ παρέμβλητες παπικές ὑποσημειώσεις τοῦ Πηδαλίου), διεπίστωσα καί ἐπείσθην διά τό πόσον δίκαιον εἶχον οἱ τότε ζηλωταί τοῦ Ἁγίου Ὄρους.
Διότι ἐάν γνωρίσωμεν, ἔστω καί «ἐπ’ ἄκρω δακτύλω», τόν τρόπον εὑρέσεως τοῦ «Αἰωνίου Πασχαλίου» ὡς τό καθώρισαν, καθιέρωσαν καί διεμόρφωσαν οἱ Ἅγιοι Πατέρες, καί μελετήσωμεν καί τόν οὐσιαστικόν ὅρον τόν ὁποῖον ἔθεσαν περί τοῦ «μή συνεορτάζειν τό Πάσχα μετά τῶν Ἑβραίων» θά διαπιστώσωμεν δύο τινά: α) Τά περί πτώσεως τῆς ἐαρινῆς ἰσημερίας εἰς τήν 21ην Μαρτίου Ἰουλιανοῦ ἡμερολογίου ἀποτελοῦν χονδροειδή ἀπάτην καί ψεῦδος. καί β) Ἡ χονδροειδής αὐτή ἀπάτη (τῶν Ἑβραίων) ἀπεσκόπει εἰς τήν ἀκύρωσιν τοῦ ὅρου, τόν ὁποῖον ἔθεσαν οἱ Πατέρες περί τοῦ "μή συνεορτάζειν οἱ χριστιανοί τό Πάσχα μετά τῶν Ἑβραίων", καί ἀσφαλῶς μέ σκοπιμότητα συμφυρόμενοι οἱ χριστιανοί καί συνεορτάζοντες μετά τῶν Ἑβραίων νά ἀπωλέσουν καί τήν πίστιν των εἰς τόν Ἀναστάντα Χριστόν. Σχέδια δηλαδή καταχθόνια....
Τόν ὅρον ὅμως τοῦτον τῆς Α’ Οἰκουμενικῆς Συνόδου ἔθιξαν πρώτοι οἱ παπικοί τόν ΙΣΤ αἰῶνα «διά τῶν ἀθέων ἀστρονόμων τοῦ Πάπα» καί κατόπιν καί οἱ νεοημερολογῖται τόν Κ΄ αἰῶνα μέ τήν δῆθεν «διόρθωσιν τοῦ ἰουλιανοῦ ἡμερολογίου» (νέα χονδροειδής ἀπάτη ἀκριβής συνέχεια τῆς προηγουμένης).Ἐν κατακλεῖδι τοῦ παρόντος σχολίου θέτω πρός τούς νεοημερολογίτας τόν ἑξῆς προβληματισμόν. Ἐάν, κατά τήν Α΄ Οἰκουμενικήν Σύνοδον ἡ ἐαρινή ἰσημερία, ἔπιπτεν ἀπό τήν 7-8 Μαρτίου εἰς τήν 21ην Μαρτίου Ἰουλιανοῦ Ἡμερολογίου, ὡς διατείνονται, διατί οἱ ἅγιοι Πατέρες ἔθεσαν ὡς κατώτερον ὅριον τῆς ἑορτῆς τοῦ Πάσχα τήν 22αν Μαρτίου Ἰουλιανοῦ ἡμερολογίου, ἡμερομηνίαν καθ' ἥν ἑορτάζομεν ἐφέτος τό Πάσχα κατά τό Ἰουλιανόν ἡμερολόγιον;
Нема коментара:
Постави коментар